Wels 3.-4.12. 2011

10.12.2011 11:38

Rok se s rokem sešel a já s Poppynkou jsme vyrazily zkusit štěstí opět do Welsu... Tentokrát jsme "přibalily" na výlet Kristýnu s FeeBee... no spíš jsme se s nima svezly my... :-). Cesta byla super, vyrazily jsme v sobotu v půl čtvrté ráno (to zas až tak super nebylo...), takže jsme byly na výstavišti snad úplně první (to se mi ještě nikdy nestalo :-)). Bylo teda spoustu času najít si strategické místo, převlíknout se a nabrat pořádný kus nervozity před zahájením posuzování... Ve třídě jsme byly samy, tak ve mně dřímal maličký kousek naděje, ža bychom toho posledního potřebného CACe (na dokončení rakouského šampiona) mohly dostat... i když po poslední zkušenosti z Polska už na tyhle "jistoty" moc nedám... a taky že jo... schytaly jsme VD jen to fiklo :-O. Dost mě to mrzelo, vím že nikdo není dokonalý, ale aspoň V1 bez titulu nám dát paní rozhodčí (Maria-Luise Doppelreiter - A) mohla... no což, asi se jí opravdu nelíbila, navíc jak moc netrénujeme, Poppynka se zrovna ukázkově nevystavila (moje chyba!) ... Aspoň že FeeBee dostala v šampionech res.CACe, takže jsme nejeli do hotelu s nejčernější náladou... Ubytování bylo bezva, sice s vlkodavem na 4m2 lehce omezující  :-))), ale s dobrou večeří a svářem jsme si to v postýlkách užily docela pěkně...

 

V neděli jsme vstávaly až v šest hodiny, takže pohodička... vyvenčily jsme, nasnídaly se a hurá na výstaviště! Opět jsme vychytaly strategické místo mezi našimy kruhy a mohla začít nervozita... po sobotním fiasku jsem už v nic dobrého nedoufala, navíc s námi byla ve třídě rakouská fena... I když mě od rána provázela samá smůla (rozbitý zip u výstavních bot, zlomená sponka, blbá výstavní košile...) a Kristýna se mě snažila přesvědčit, že je to "dobré znamení",  neměla jsem z toho vůbec dobrý pocit... Nadešel okamžik "O" a ukázalo se, že štěstí chodí dokola a opravdu sem tam sedne na vola... :-). Poppynka dostala V1, CAC a dokonce jako bonus CACIB, takže jsem byla šťastná jak blecha, že jsme nevážily tolik kilometrů zbytečně... UF! :-)))

Kristýna s FeeBee si vyběhaly druhé místo, opět dostaly res. CAC, bohužel tentokrát na ně CAC nepřešel... Když jsem ale viděla v kruhu i ty druhé dvě feny, bylo celkem jasné, i pro oko laika, že fair play se tedy rozhodně v tomhle psím "sportu" nejede :-(( Škoda! Doufám, že vás to holky od zahraničních výstav neodradilo a že zase někdy někam vyrazíme ;-)

—————

Zpět